9 grudnia 2010

Jak poprawić swoje samopoczucie dzięki modlitwie


Jeśli chcemy, zgodnie z Prawem Przyciągania być szczęśliwi i wolni o trosk, musimy emanować takim poczuciem. Poniższe modlitwy podnoszą wibracje osoby, która słowa wypowiada, oraz jej otoczenia. Dobre, przyciąga dobre.
Polecam modlitwę do Archaii Dobroczynności (Lady Charity). Zadaniem  tego Anioła jest leczenie starych urazów i ran, łączenie z obfitością dzieł Stwórcy i Bożego Światła. Wzywa ona do leczenia się z lęków i zawiedzionego zaufania  Jej siła jest siłą kwitnących drzew i roślin, które wiosną odradzają się, Jest uniwersalną, łączącą energią miłości, która pochodzi z głębi serca i dosięga każdego miejsca we wszechświecie.
W LUDZKIM SERCU NIE MA TAKIEGO UCZUCIA, KTÓRE BYŁOBY TYLKO W NIM JEDNYM I KTÓREGO NIE MOŻNA BYŁOBY ZNALEŹĆ W JAKIEJKOLWIEK FORMIE W SERCU KAŻDEGO CZŁOWIEKA

                                                    Modlitwa I
Niech dobrze mi się wiedzie, niech będę szczęśliwy, wolny od leków i trosk. Niech żyję bez niepokoju, zwątpienia i gniewu, niech dopisuje mi zdrowie i niech odczuwam w życiu bezpieczeństwo, zadowolenie i szczęście. Tak samo niech będą szczęśliwi moi rodzice, którzy obdarzyli nie życiem, niech przeminą wszelkie ich problemy i niech odtąd kroczą pewnie swoją drogą. Niech żyją w szczęściu i pokoju.
Archaii dobroczynności, obdarz także szczęściem i ochroną moje rodzeństwo, przyjaciół i krewnych oraz wszystkich bliskich mi ludzi. Niech będą wolni od obaw i pragnień. Wolni od cierpienia i bólu, niech przytrafia się im tylko to, co dobre i niech ich dobre czyny przynoszą owoce.


Pomyśl teraz o osobach neutralnych, takich których nie znasz, a pomimo tego życzysz im wszystkiego najlepszego

                                                     Modlitwa II
Niech rozjaśni się i dosięgnie ich światło mojej serdeczności. Niech ich dobre czyny obdarzą ich siłą i radością. Niech będą wolni od chorób i trosk. Niech ci, z którymi mam na co dzień kłopoty, którzy zadali mi ból i wyrządzili mi krzywdę, którzy mnie oszukali lub opuścili mnie w potrzebie, odczują także ma serdeczną dobroć. Niech dobrze im się wiedzie. Niech będą zdrowi. Wolni do bólu, gniewu, strachu i obaw, wolni do nieszczęść i trosk. Niech odnajdą swoją drogę do prawdy i żyją w szczęściu i zadowoleniu.
W naszym sercu możemy odczuwać ciepłą energię, która nasila się, jest coraz intensywniejsza. I możemy pozwalać płynąć jej we wszystkich kierunkach. Niech ta miłość szerzy się na cały świat, tworząc Jedność i uszczęśliwiając wszystkie żywe istoty. Niech niesie błogosławieństwo naszemu miastu, naszemu krajowi  i kontynentowi, na którym mieszkamy, wszystkim krajom i wszystkim kontynentom, najróżniejszym kulturom, obyczajom, językom, religiom. Tak samo niech będą szczęśliwe wszystkie minerały, rośliny i zwierzęta - w powietrzu, na lądzie, w lesie, na polu, w górach, w głębi ziemi lub w wodzie.
Niech wszystkie żywe istoty będą wolne i szczęśliwe i darzą się wzajemną miłością. Niech tak się stanie, w imię Jedynego Źródła!
(Modlitwy oraz informacje z książki: "Świetlista siła aniołów" Jeanne Ruland, Wyd. Kos)